West Side Story, Broadway, NY

Ja, den var jag o kolla pa igarkvall!
Den var jattebra. Himla sorglig men ack sa bra. Jag blir helt fralst i alla fina fargglada  klader och den helt otroliga dansen! Jag onskar att jag skulle kunna dansa en brakdel sa bra som dessa fantastiska dansare o dansoser gor!
OMG.
Det blev nastan sa att jag blev tarogd pa slutet, det var fint. Karlek.
Vi hade inte dom basta platserna, vi satt himla hogt upp, next time ska jag satsa pa lite dyrare  men battre platser, det ar det vart.
Nasta gang vill jag se Lion King, Mamma Mia, Phantom of the Opera, ja, jag vill se en massa - musikal is great helt enkelt!
Sahara var utsikten fran my spot!
O stan ar helt overfull av manniskor pa kvallarna! Underbart. Iaf om man inte har brattom ivag nanstans.
Kvallen innan blev det Twilight Eclipse. fast det namnde jag nog i foregaende inlagg.
Den var bra.
Idag har jag hangt endel pa facebook o msn, talked to ppl in Sweden o aven some overhere.
Jag har aven stadat o forsokt roja ut/organisera min garderob. Jag har for lite utrymme, eller for mkt klader - jag ar inte saker.
Men jag ar jatte shopping sugen hela tiden. Mer an vanligt.
I kvall ska Maria komma hit, den forra au pairen, hon kommer hit over 4th of July. Hon ska vara har en vecka. Hon kom i tisdags, och det var med henne o en kompis till henne som jag sag showen igar.
Jag borjade inte jobba forran 3.20 pm idag, familjen kom inte hem forran da. Sedan akte dom igen efter en timme, alla utom Romi. Sa jag o hon hade girlstime! :)
Jag far se nar jag far tid att uppdatera. Kanns som det kommer bli intensiva dagar har nu.
ha en trevlig helg!
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0