andra midsommarn i staterna

ja, detta vart andra midsommarn som jag fira i detta land.
vi akte in till nyc med buss, o partaja pa amnesia. ett stalle som lag lite off... borja lite stillsamt med open vodka bar, men open vodka bar brukar ju ha tendensen att inte stay to stillsamt sadara lange iaf.
kandes som nan lat med ace of base. o ett tva tre vart det massa manniskor.
jag hade jatteskoj.
detta har varit en suveran helg. wonderful.
pa sondagen blev det kalas for babyn.
idag ar jag ganska trott, o tycker det kanns super att jag ar ledig pa onsdag o torsdag!
sahara sag jag ut i fredags, medans vi vanta pa bussen blev det lite fotografering.
puss o kram
ha en wonderful week peeps!

Kommentarer
Postat av: Towa

OMG NEJ! Haha, herregud. Det är någon hormonell mensvärksliknande grej har, men jag har tjatat om mens så mycket i bloggen att jag tänkte vara trevlig och inte skriva det rakt ut. Får kanske formulera om det stycket lite för jag tänkte inte riktigt på att det kunde uppfattas som gravvemood, haha (fast pappa har också tippat bebis. Kan dock med säkerhet säga att så är INTE fallet, då jag troligtvis har förbrukat fem gravtest det senaste året i ren panik över illamåendet). Det är nog någon hormonstörning från p-staven som bara inte vill ge sig. Jag mår sååå illa alltså, och så har jag aldrig mått innan. Sedan går det ju över efter några dagar, så det varar som tur är inte så jättelänge. Mamma tjatar om att jag skall kontakta vårdcentralen så jag tänkte göra det imorgon. Men nu är det ju bra igen så nu känns det sepe att ringa vårdcentralen, haha :P

2010-06-29 @ 15:58:44
URL: http://towalie.blogg.se/
Postat av: Towa

Jag håller också med pappa, men det får nog vänta några år ändå. Det finns ju så himla mycket kvar att göra :D



Alltså, jag måste säga att det här med öppen vodkabar borde anammas i Sverige. Eller har vi det? Jag har aldrig varit med om att man fått någon gratis alkohol alls, om man inte fyllt år. Haha.

2010-06-30 @ 01:08:43
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0