hola

comos va?
lol
no i dont now spanish, sa jag borde val halla mig till spraket jag kan suedois! :)
just nu har jag en liten rast medans babyn sover.
har jag berattat att hon borjat ga, inga langa strackor ansalange, men nagra steg har o dar! :) Sa skoj!
idag har killarna sista dan i skolan. sen blire tuffa tider for deras au pair :P
men dom ska pa sommarcamp i nagra veckor iaf, sa jag far lite girltime mellan 9-2 o det kan behovas!
jag kollar lite pa gamla avsnitt av Bevvan! Sicken bra serie :P
pa fredag ar det som alla vet midsommar o det ska bli jatteskoj! vi ska in till NYC o partaja!
jag ska dessvarre jobba ev anda tills kl 7, men sen blir det bussen direkt in till stan for party, sen aker vi hem till micca o sover dar allihop.
pa sondag ar det kalas for romina som fyllde 1 i mars, men kalaset halls nu... det blir trevligt.

igar kvall jobbade jag 1,5 h overtid, sa jag hann aldrig till gymmet, istallet akte jag o micca till mallet. det var nice. hann ju inte med sa mkt. men jag hann iaf kopa 2 sandaler, en tunika o en topp!
vad man blir glad av att shoppa! helt otroligt! :P
jag alskar att shoppa!
for en gangs skull gick vi in pa forever 21, det brukar alltid vara sa jakla stokigt o mkt folk darinne sa man inte tpjar ga in dar, men igar kvall sag det stadat ut o inte alls mkt folk!! prova en massa, tur jag inte kopte allt!
puss puss

Kommentarer
Postat av: Towa

Gött att du uppdaterade så man fick bekräftelse på att du fortfarande lever! Började nästan undra lite :P



Hoppas du får en trevlig midsommar! Här lär det väl ösregna (som vanligt).

2010-06-24 @ 14:54:01
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0