im still alive

ja, sorry aterigen for pisskass uppdatering.
jag ar riktigt trott nu, klockan ar redan efter 23, o jag som tankt att jag skulle sova nu...
attans med.
igar var jag pa great adventure, en stor nojespark!!! wow det var jatteskoj.
det var some ufc fighting pa kvallen o det var darfor vi var dar.
idag har det varit mat o gaster, pga farsdag. o kvallen avslutades med karate kid.
jag tankte bara uppdatera sahara kort for o visa att jag lever, skriver mer detaljerat nasta gang!
god natt o sov gott!
sa nasta gang ska jag skriva om great adventure
om min mkt fyndiga shopping
ja lite smatt o gott helt enkelt
avslutar med bilder fran beachen i borjan av manaden,  det var harligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0