One year in the US baby

Japp, det har jag nu varit. Snart ett helt ar i Jersey. Kom hit den 5 juni forra aret.
O min forsta dag har var alltsa den forsta, sa det var arsdagen igar.
Jag borde absolut just nu sova, antagligen sedan nan eller nagra timmar tillbaka. Jag ska ju trots allt jobba mer an 10 timmar imorn, o med en baby som haller pa o fa tander, kan det vara lite pafrestande, da man inte kan satta ner ungen utan att hon tjuter! Kan ocksa bero pa att hennes mamma jobbade hemifran idag?!
Pa midsommar kommer jag antagligen fa jobba sent, vilket suger. Men pa natt satt kommer jag ta mig in till city o partaja! Det kommer bli skoj o det ar natt jag ser framemot iaf!
Denna helgen var himla skoj!
Jag var i CT, hann med en hel del grejs.
Jag hjalpte Johanna att flytta sina saker till nya stallet, som btw ar jattefint o frascht!
Vi var ute o dansa bade lordag o sondag. Vi hann med beachen bade sondagen o mandagen. Vi hann bli stoppade av polisen mellan Stamford o White Plains, jag ar glad att inte jag korde - jag blev ju hur nervos som helst fast jag inte korde! :P Vi hitta en dod fagel i Johannas bil. Jag inhandlade 2 st klanningar. Vi at jattegod glass! Sag en jatteacklig insekt, som rorde alla kropps delar aven nar den blev delad i 3 delar, plus att den rorde sig himla snabbt - innan den blev smashad. LOL det var en skoj memorialday weekend :)
Inte lika roligt att borja jobba nar man haft langhelg, pa natt satt tar det emot lite, ar det sa for alla?
btw, fasiken va snack det ar i tidningarna om Vickan o Daniels brollop. Vem bryr sig? Kommer hon bli framford till altaret av sin far eller? LOL
O sag ni 2 aringen som rokar? finns pa aftonbladet. helt sjukt!
Nu ar jag den enda i hjarnganget pa denna sidan atlanten. Kom pa att nu ar halften av hjarnganget 25! sa jag behover inte kanna mig sa himla old langre!
jaha.
Nae, nu maste jag nog sova. Men kande att det behovdes en liten uppdatering. Jag ar ju ganska sa kass pa att uppdatera.
Battre sent an aldrig!
puss o kram
Kom just o tanka pa fabror frej lol "hejsan alla barn, nu blire barnprogram -titta har vad farbror Frej tar fram! 2 sma bollar o en banan, sa har vi gjort oss ett konsorgan!" LMAO, eller hur var det nu han sa?? omg
sorry for min barnsliga humor. men jag skrattar, o for some reason ser jag Tisse framfor mig som Farbror Frej - for jag kommer ihag att hon gjorde de basta Farbror Frej imitationerna!
bey bey
pa aterseende
puss o kram
ha det finfint!

Kommentarer
Postat av: Towa

Haha, jag skrattade högt när jag läste att insekten rörde sig t.o.m. efter att ha blivit delad i tre delar. Varför delade ni den i tre delar? Haha :P



Håller med dig, evigt jävla tjat om det där bröllopet. Är det inte let's dance så är det schlager, och är det inte schlager så är det kungabröllop. Svensk journalistik alltså. Man skäms nästan.

2010-06-04 @ 02:42:47
URL: http://towalie.blogg.se/
Postat av: Ullan

hahaha, flumflumsara. Helt galet att det är ett år sen vi sågs!



hörs puss!

2010-06-11 @ 11:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0