12 more days and I'm still numero one!

Ja, innan nar jag rakna hastigt, fick jag det pa natt satt till 10 dagar, men nu efter lite mer noggrann kalkulering sa har jag kommit fram till att det ar 12 dagar kvar av the challenge.
Alltsa lite mindre an 2 veckor, man skulle kunna sag sisadar 1,5 veckor :P
Har ni nagra tips pa hur jag ska kunna behalla forsta plats o ga ner lite mer an vad jag vanligtvis har gjort pa denna tid, sa att jag verkligen sakrar min forsta plats? kom garna med tips o ideer!
Jag ska ju verkligen forsoka halla mig i skinnet o inte ata nagra godsaker, det har det ju faktiskt om jag ska vara helt arlig blivit endel av trots challenge! Sa jag undrar lite va dom andra i tavling sysslat med ansalange?
Jag vill inte vara for kaxig, for jag kan bli overraskad o nan annan stjal min forsta plats. Da kommer jag bli riktigt sur o arg! Bara sa ni vet, det ar ju anda bra att komma topp tre, men fan va sur jag kommer bli om det hander!
Jag maste halla installningen att jag ska vinna, jag maste vinna, for nu har jag sagt det o da bara maste jag det helt enkelt.
For fan va pinsamt att ha varit nr 1 nastan hela tiden o sen lata nan annan sno my spot? Don't think so!
Na, natt sant vill jag ju inte alls veta av. sa nu blir det jag som gar 2 varv i developmenten imorn istallet for bara ett.
O jag ska vara stark, o inte nalla pa det goda grejsen :P
Kanner mig lite som Stig Helmer "Jag kan flyga, jag ar inte radd", fast jag sager "Jag kan sta emot, det ar inte gott" lol.
Ursakta my obsession over denna hara challengen. Men ja, sa ar det.
Nu ska jag sova, ska namligen borja kl 7 imorn, o det ar lite tidigare an vanligt sa ar val bast o sova i lite lagom tid!
Nattinatt alla.
ha det finfint o njut av solen! ( det har jag gjort bade idag o igar, o lar ju gora det imorn med!)
xoxo

Kommentarer
Postat av: Olga

Hej Sara! Först vill jag skicka många grattis kramar i efterskott. Hoppas du hade en bra födelsedag. Vi håller både tummar och tår för dig att du klarar att hålla första platsen hela vägen ut av the challenge. Visa dom "ther over" att du är en riktig VIKING, dom klår man inte så lätt. Tusen tack för att du fixade Zernys sandaler, han var verkligen förälskad i dom. (Klantigt sen att slänga dom på tippen) HA ha ha. Här hemma är det som vanligt förutom den jäkla vintern vi haft i år, men det har du hört talas om. Ni har ju haft en heldel snö ni också. Men nu går vi mot ljusare tider. Tittade lite på korten du har på din blogg och du är lika söt som vanligt. Tack än en gång och ha det bra, och var rädd om dig. Många kramar från Olga Zerny

2010-03-18 @ 21:02:41
Postat av: Ludde

De är bra ! Följ tävlingsmänniskan i dig :) !

2010-03-19 @ 23:24:36
URL: http://muppenludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0