Exercise daily, walk with lord...

Jo, se ni, att den skylten aker jag forbi ganska ofta, iaf under helgerna.
Har omkring finns det manga skyltar som talar om the lord, sa har blir man minsann upplyst o lard varje dag varesig man vill eller int.
Jag o Mikaela har mest pa skoj borja prata med en nagot norrlandsk dialekt, kanske inte jag kan efterapa riktigt da jag ar fodd o uppvuxen i skane, men iaf det borja pa skoj, men nu kan jag int sluta!
Sa nar ni laser detta inlagg sa ska ni las pa lit norrlanska. ja, elle nae sant.
ojoj.
idag inhandla jag ett par hogklackade skor som ser ut ungefar sahar for o va exakt
sa nu ska jag borja trana att ga i dom, sa att jag pa lordag nar vi befinner oss i CT ska kunne dansa nagot i dom.
sa ar min tanke iaf.
jag inhandla ju ett par gympaskor forra fredan, men efter en veckas trananade i dom har jag nog kommit fram till att jag ska aterga till the old ones - for smalbenen gor forbenat ont nu!
denne helg har det blitt en del film.
he's just not that into you
the proposal
eller ja, 2. hm
o nu ska jag kolla pa skonheten o odjuret! :)
sa tre good movies in one weekend! yay
i fredagskvall begav jag mig till Mikaela.
Dar blev det utgang i form av att vi gick ut o gick. Eftersom det kunde vara hallt fick Mikaela inte ta bilen, sa da ar det ju battre att vi gar 1 h dit o 1 h hem, ursakta men wtf?
Fast instead of going to the bank med Mikaelas checkar, sa hon kunde fa sina moneys i tid...valde vi att vanda om o ga till affarn, dar det inhandlades lite smatt o gott.
jag inhandlade en froyo, ben&jerry frozen yogurt gissar jag. choklad glass med browniebitar i, helt overensstammande med min challenge. lol.
sedan blev det film o svulle.
men bade lordan o sondan broja vi pa gymmet, plus att vi gick till affarn!
far se imorn om det rubba min forsta plats, if it did, it was worth it! for den viktigaste veckan att ligga etta ar ju den sista, o da ska jag abslout be # 1 !
Sa nu blire film da da chicks!
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aj aj, pass på smalbenen med de där styltorna, ja benen överhuvudtaget. Till dom hade jag behövt stavar eller rollator...:)Puss o kram!

2010-03-01 @ 07:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0