en bild sager mer an 1000 ord, eller vad ar det man brukar sag?

hejhej!
jag hade en great weekend i CT. jag kommer skriva om den i nasta inlagg :)
nu blir det ganska manga ego bilder, fran var super fotosession i lordagskvall. endast de allra basta o finaste korten hamnar har! lol. (bilder dar jag ser arg eller sur ut ar de bilder dar jag(o Mikaela) forsokte se allvarliga ut (fungera sadar bra), resten av bilderna gar under benamningen "alska kameran")
de tva sista bilderna tog vi precis innan vi stack ut o dansa! inte konstigt att alla ville dansa med oss! :)
haj svaj leverpastaj!
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

I know what you're saying alltså, jag hatar också matte! Kanske mest av allt på jorden faktiskt. Jäkla meningslöst. Men det kanske värsta av allt i det här fallet är väl att det inte ens matte det handlar om :( Det är databasnormalisering. Jag är helt jävla lost :´D Haha. Lyckligtvis behöver jag inte lära mig det här utantill, annars hade jag nog fått sadla om i karriärvalet alltså.



Mycket fina bilder! Gotta love the fish-face-pose :D En av mina personliga favoriter!



Kram!

2010-03-10 @ 20:48:09
Postat av: towa

Mog1 av mig att inte fylla i namn också, haha :P

2010-03-10 @ 20:48:42
URL: http://towalie.blogg.se/
Postat av: Ullis

Gud vad härligt vännen! Vad fina ni är, både du o Sanne!! :) puss

2010-03-11 @ 12:40:35
Postat av: agge

Så fina! här visar du The real Sara haha, och man inser att det var hiiiimla längesen man såg dig nu :((( Krama*

2010-03-11 @ 18:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0