in the middle of nowhere

ja, det ar dar silverbay ligger.
ingen mobilservice, ingenting i narhetren, endast lake george o en massa tra!
haha.
vi, jag o mikaela, tog forst bussen till nyc, darifran akte vi till Albany, vilket tog ca 3 h. maste sag att Albany vart valdigt gratt o trist, det sag ut som ett enda stort getto enda skillnaden var att det var en massa cowboys o cowgirls everywhere! vi tog en tidig buss till Albany,sa att vi skulle vara i tid till the shuttle som vi skulle ta, ifall ifall vi skulle bli stuck in trafic.
vi vandrade en liten svang o hitta en bar, dar vi intog 2 ol o lite mini tacos. det var gott, vi tankte att vi skulle behova det infor helgen.
o sa manga cowboys o cowgirls har jag knappt sett pa samma stalle innan, om man bortser fran countrystallet med den dara mekaniska tjuren if u remember.
vi skulle snart efter olen angra oss att vi drack dom eftersom vi fick sitta i en buss i 2 timmar pa en gropig jakla vag sa man studsa upp o ner, o nar man inte ar van att dricka ol langre, sa blev man genast extremt kissnodig o darute i ingentans fanns ingen toa eller rastplats att stanna pa!
lol. inte for att jag inte ar kissnodig alltid annars anda, men ol gor det varre. pa allvar.
sa, vi spenderade helgen pa silverbay, det var inte sa farligt, forutom att jag storde mig ganska mkt pa en del tyska tjejer. o sa var man himla trott o utan mobil!
vart rum var invaderat av nyckelpigor o det var lite laskigt. Mikaela var masterdodaren nar det kom till de sma pigorna. det ar inte sa att man tog dom pa fingret o forsokte fa dom o flyga sa man kunde onska sig natt, utan det var mer i stil med "nu ska du dodens do" eller vad man sa till flugorna nar man va liten :P
pa sondag, blev det hemresa, som tog lite langre tid eftersom det regnat sa mkt att vagarna blivit oversvammade pa sina stallen o bussen fick ta omvagar.
men resan gick bra anda, vi fick ju service pa telefonerna o kunde texta o kolla fb! dock var jag ju dar med mikaela o det ar ju ungefar endast henne jag textar med men anda :P vi spelade aven hanga gubbe en del sa tiden gick anda ganska snabbt.
jag har blivit lite forkyld vilket inte ar alls skoj.
natt som ar skoj ar att min bebis kommit in pa mitt rum nu 4 el 5 ggr, hon kommer krypande. kommer fram till sangen dar jag sitter, kravlar sig upp o jag lyfter upp henne i mitt kna. efter en liten stund kommer hennes mamma o ska ta henne, da blir hon jattearg o grater.
nar roseann "ger" henne till mig blir hon helt tyst igen. o sa tar roseann henne da blir hon arg som ett bi. o sa far jag henne da blir hon tyst.
sa bar ro ute henne i koket  efter ett par minuter av skrikande i koket kommer hon krypandes till mig igen!
sa hon gillar mig, thats for sure! :)
men det kan inte vara sa skoj for mamman....
forra helgen vart vi i CT o det var super.
vi akte sent pa fredan.
det blev fjarilstarta i fardkost pa taget, o sen kom sanne o hamta oss pa stationen.
pa lordagmorgon, blev det traning. vi testa en kickboxningsklass utan handskar som kandes som ett aerobicspass, himla rorigt o stressigt, inget jag gilla sa mkt, jag kom inte in i det hela. vi tog lite styrketraning efterat, det var svart att koncentrera sig det blev mest en massa flamsande, iaf fran min nagot oseriosa sida :P
efter gymmet akte vi till ett universitet sanne ska ansoka till. efter att kollat lite dar akte vi till ett mall.
sanne klippte o farga haret! o vi shoppa lite. jag inhandla en klanning, ett par traningsbyxor, harfarg o godiva choklad doppad jordgubb! mums.
klanningen jag kopte sag ni nar jag la upp en massa bilder, o aven harfargen, mikaela hjalpte att farga haret innan vi gick ut!
vi bestallde lite kinamat, o gjorde vid oss.
sen blev det utgang till Palms, vi dansa en massa. nar dom stangde akte vi vidare till white plains for annu mera dans. alla fick ont i fotterna, jag hade inte sa farligt ont eftersom jag lamna mina nya jattehoga klackar i bilen, sa nar vi skulle ater till bilen fick mikaela rida pa min rygg :P ar jag inte en snall kompis? lol
vi kom hem o jag avsluta min dag med lite mer tarta :P
sondagen var ganska sa slapp. vi at hor o hapna lite mer tarta, vi spelade wii bowling. o sa akte jag o mikaela med paul o kolla pa Alice i Underlandet, jag gilla den! O dom andra avskydde den. hm. maste vara dom som har dalig smak nar det galler film :P
sen akte vi hem till ett jersey som inte langre var snotackt utan soligt! :)
nu ar sanne pa semester i domincan republic o jag ar valdans avis!
jag ska snart ut pa aventyr, jag ska kora o mota mikaela, men min bil har typ ingen bensin. sa jag ska ta en chansning o hoppas att jag kommer till bensinmacken innan bilen stannar helt!
jag har mikaela som hjalp om jag stannar, sa ska vanta med o kora tills hon ar off.
ha det finfint!
puss o kram
xoxo

Kommentarer
Postat av: Towa

Sara jag hittade din present i min väska! Jag har glömt att posta den! Så sjukt slarvigt :( Men jag packar om den med lite "plåster på såren" också, som tröst. Hehe :)



Silverbay låter mysigt (även om nyckelpigor inte låter lika mysigt. Kanske i liten omfattning men fan inte invasion!)



Har funderat på att se Alice i underlandet. Kan du rekomendera den? Patrick är rädd att everyone burst into song hela tiden så han vet inte om han vill :(

2010-03-16 @ 13:52:32
URL: http://towalie.blogg.se/
Postat av: towa

Tjenix!

Jag har skickat ett meddelande till dig på msn om en förfrågan om din adress så att det inte hamnar fel :P Om det är fel adress så kan du ju skriva den rätta på msn så inga crazy people kommer över den.

Kram!

2010-03-17 @ 14:23:17
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0