Jag ar...

.... antagligen nr 1!
yay
fast vi far inte besked pa hur det hela har gatt until imorn eller pa onsdag! sa jag blev lite sur.
men jag ar pretty sure att jag vunnit, men far val se... for den tjejen som det stod mellan alltsa om 1 plats hade gatt ner mindre an mig, men hon ar kortare o jag vet inte hennes startvikt. annars hade jag raknat ut % for langesen! lol
jag hade iaf tappat 4 inches i midjan, 3 runt hofterna, 1 runt laren, o sa tror jag overarmen blivit typ 0,5 storre.
dock ville jag ju inte ha storre overarmar, men dom ar ju snyggare an innan sa..
ja, spanningen ar pa topp.
vi far se om nan dag. i ll let you know!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Åh, va du har krympt Sara, ännu sötare också. Håller tummarna att du vinner.

Kram Anna-Lena

2010-03-30 @ 10:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0