silverbay

dit aker jag imorn, jag har fortfarande inte packat.
det blir buss  o buss, sen blir det da SKOLA en hel helg med en massa andra au pairer, yippie!
jag har som sagt egentligen inte tid o skriva har, det skrev jag i mailen jag skicka pa fb ocksa, o jag fick skriva min status pa fb att jag packar.
vilken ljugis jag ar, for jag bara skjuter upp det hela tiden o nu borjar klockan bli mkt!
en sann som jag, som skjuter upp saker o ting i all oandlighet ibland, kallas pa engelska for procrastinator.  o det ar ett lite halvsvart ord far jag lov o sag, att iaf stava till tycker jag.
ha en trevlig helg alla glada! ja alla andra ocksa, saklart!
puss o kram
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0