still 24

ja, det vill sag i denna tidzonen, kanns bra tycker jag att jag befinner mig har, eftersom att tiden ar annorlunda har, sa den 4 mars har annu inte borjat, vilket betyder att jag fortfarande ar 24, och inte ar 5*5 an!
nej, jag har ingen aldersnoja, at all.
om man tanker tillbaka i tiden, sisadara 25 ar, da var min mamma 24. hon fick, lite overraskad eftersom jag kom 4 veckor fortidigt, sitt andra barn (moi), hon bodde i huset dar hon fortfarande bor - (det jag kallar  hemma). o hon fyllde inte 25 forran juli, o har 25 ar senare fyller jag 25 utan en enda unge. eller hus. o inte ar jag gift heller :P ( o, jag tankte tillbaka 25 ar fast jag ju inte har natt minne fran den tidiga delen av mitt liv)
lol.
fast just nu ar det ju inte det jag vill, att skaffa familj. jag vill ju skaffa familj men inte just nu, men jag kanner allt att stressen borjar smyga sig fram - for hur ska man hinna gora allt man vill?
for manga saker som jag vill gora fungerar ju inte sa bra ihop med barn, samtidigt som jag ju helst innan jag ar allt for till are kommen  vill skaffat nagra barn. for det har jag kommit pa att barn det vill jag ha.
har jag aknske vetat lange, men nu nar jag tagit hand om min bebis har sa kanner jag verkligen att japp, barn det vill jag ha.
kanske ska borja tanka pa vem som ska va pappan, har jag traffat honom eller kommer jag traffa honom nu snart sa jag slipper skaffa barn vid 40? det ar ju trots allt himla viktigt att ha en bra papps till the kids.
nar jag blir sahar fundersam over barn o dylikt, sa ploppar det alltid upp tankar som oj, tank sa kan jag inte fa barn sen nar jag val vill det?
for det ar ju latt en sak man tar forgivet, samtidigt som det ar jattemanga som inte kan fa barn.
nej, jag ska nog sluta oroa mig infor allt sant har o ta dagen som den kommer! har behovs banne mig inte stressas, jag ar fortfarande ung!
ikvall vart jag pa kickboxning o i garkvall pa boxning.
bade Sal igar o Dave idag sa att det syntes att jag gatt ner i vikt, sa jag blev himla pepp!
hade gatt ner 2 lbs (ca 1kg)  forra veckan, jag tror jag fortfarande ar etta. dom har inte satt upp nan lapp denna vecka, vilket jag ar lite putt over - for jag vill ju se mitt namn overst! :P
vi ar i vecka 8 nu, o jag tror jag gatt ner ca 7% av min startvikt.
det ar ju nastan 1 % i veckan o det ar ju helt ok.
plus att jag kanner mig mkt starkare.
i lordags gjorde jag plankan i 2 minuter utan att mova mig alls! Innan var ju rekordet 1 minut, o nu korde jag 2 minuter, overraskade mig sjalv for det kandes jattebra! Fick kampa som attans, o de sista 15 sekunderna kandes som en hel evighet! Men aj, sa skoj nar jag klarat det!
Ja, sen kanner jag att jag orkar hoppa mer, springa mer o gora fler situps o armhavningar, det gar framat med andra ord o beach 2010 kommer fan vara fit som fan! :P LOL  (missbruk av ordet fan)
denna helg kommer jag o Mikaela aka till nordligare bredgrader o besoka Sanne o de andra in Norwalk!
det kommer bli superskoj! jag langtar tills pa fredag nar vi befinner oss i CT, imorn ska jag forsoka packa det mesta for pa fredag ska jag nog jobba lange tyvarr...
o vi ska trana lordagmorgon, sen blir det dans lordagkvall! det ar det som ar planen iaf.
ja gott folk, da var mitt sista inlagg som 24 aring skrivet.
far se vad aret som 25 will be like, o vad spannande att se vad som kommer handa! :) tycker jag.
ha det finfint peeps!
puss o kram o ha en wonderful day for det kommer jag! o jag tycker ni ska ta en tartbit eller natt o fira lite idag (sverigetid) 4 mars 2010, for det ar ju min fodelsedag!
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis min lilla Sara!!!! Ja det är mycket att fundera över...men du hinner säkert med allt du vill. Ja det var en överraskning för 25 år sen, den dagen jobbade jag hårt, först hela dagen på jobbet sen blev det BB på kvällen! Jag fick ju lön för mödan:) Som Mattias sa: Mamma, är det säkert att det inte är en tjones? Du hade mycket svart hår o så var du lite "solbränd", söt som socker! Hoppas att din dag blir bra!!! Saknar dig, puss o kram på födelsedan!!!

2010-03-04 @ 07:21:24
Postat av: saga

grattis på 25års dagen! :)

2010-03-04 @ 14:34:20
Postat av: Inger o Magnus

Grattis Sara!!!

Hoppas du får en riktigt bra 25-årsdag. Vi saknar dig.... En BAMSESTOR kram till dig !!!

2010-03-04 @ 15:10:12
Postat av: Towa och Patrick

Grattis på födelsedagen!



(fett förvånad över att mamma och pappa hittat hit, mamma är ordentligt tard när det gäller att hitta till folks bloggar, haha!)



Kommer posta en present till dig imorgon! Ha en nu riktigt fin födelsedag!



Kram!



(Gud vad många ! det blev, men man fyller ju bara 25 en gång! :D)

2010-03-04 @ 18:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0