Tack sa mycket!

Nu har jag fyllt ar! Tjoho, ca 8 minuter kvar av 4e mars nu... sa jag fyller ju fortfarande ar kan man sag :)
Tack sa mycket for gratulationerna! :)
Jag har haft en mkt bra 25 arsdag far jag sag, en ganska vanlig jobbedag med roliga inslag! :)
Jag skypade med mamma, pappa o Abbe!
O sa prata jag i telefon med mamma!
O sa fick jag pkt fran mor o far, en riktigt overraskning!
O sa har jag fatt gratulationer pa bloggen o en hel massa pa facebook! Jatteskoj!
Jag har atit pa restaurang o fatt blasa ut ljus! Jattegott, dock har jag lite ont i magen nu(inte latt att ata lagom nar det ar sa gott, o sen dessert med choklasas pa kan man ju inte tacka nej till!
O sa har jag fatt en jattefin fjarilstarta av Mikaela, som jag dock inte smakat annu!
Har kommer da bilder pa de fina rosorna o den goda choklan (det finns faktiskt 5 bitar kvar(impressed by myself)) jag fick av mamms o papps!
the box
innehallet in das box

chookeeeeeeeelaaannnnnn!
le fleurs close up
Jag skulle nu ocksa lagga upp bild pa tartan! Men pga bristande kunskaper, eller att jag ar lite for trott sa hittar jag inte dem just nu! Jag downloadade dom fran mailet, dit jag skicka dom fran min mobil...men det gar inte att lagga upp dom somehow. Kanns ju anda hightech fran min sida att jag lyckades skicka dom till mailen fran the mobil o sen ladda ner dom, men det marks ju att jag inte ar sa ung langre, foljer inte med i all teknikutveckling! :P
Imorn ska jag jobba till 6 pm sen bar det av till CT o ordentligt fodelsedagsfirande! :)
Ha en trevlig helg allihop!
Saknar er allesammans!
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0