varen kom, dock gommer den sig fortillfallet, o jag ar still numero uno!

eller ja, kanske inte ar ratt o saga att varen gommer sig, eftersom det visst kan regna nar det ar var.
plus att man kan kalla 20-25grader varmt for svensksommar :P
o det var just det vi hade i helgen. jag som glott snett pa alla amerikanare som gatt med flipflops i MARS manad, har i helgen haft flipflop o linne pa mig utomhus! A, va skont!
i fredags akte vi till en park med kidsen, jag o roseann. det var hur skont som helst.
efter en svang dar, matade nagra djur o gunga lite, blev det snabbt ivag hem o sen dags for LCC mote, som i fredags var bergsklattring! Det var jatteskoj!
Laskigt men anda skoj!
Det som var mest laskigt var att ga ner igen, da skulle man luta sig tillbaka o lita pa personen dar nere o ga ner for hela vaggen!
Haha, adrenalinerush nar jag kom upp till toppen o sen vande pa mig o titta ner! OMG, just det jag ar ju hojdradd! lol
efter klattrandet akte vi jag o Mikaela till a bar o tog varsit glass rott!
gottis.
o vinet arbetade vi saklart av med boxningsklass pa lordamorgon. efter gymmet akte vi till gymmet o satt ute i solen o njot!
efter ett tag beslot vi oss for o gora oss litta frascha, sa det blev att vi akte hem.
sedan driva jag till Mikaela, o iford flipflop o linne o uppkavlade jeans, (Mika hade shorts) vart vi ute o gick o hade en basketboll med oss, men the court var full av snorungar som vi inte ville skramma genom o fraga "far vi va med :P"
ja, sen akte vi hem till mig o Mikaela sov over!
sondagen borja vi med en walk in the sunshine, sedan frulle pa balkongen, vilket var lite kyligt eftersom vi satt i skuggan men anda!
sedan bar det av till en park o vi fick shoot some hops, alltsa lira lite one on one basket! nar fi skmasar intog planen vart det vi som sprang till bilen!
vi korde inte salangt, hamna pa cvs dar vi inhandla glass o satte oss i graset o kolla en baseball match!
ja nar vi hade softat dar ett tag akte vi aterigen hem till mig dar det vankades italiensk fodelsedagsmidda for Romina som fyllde ett i fredags! Krubb blev det! Mums!
kvallen avslutade vi pa Starbucks med lite te o is!
ett tu tre sa forsvann solen, igar mandag alltsa vart det hur mkt regn som helst o igarkvall  var det stort askovader! med blixtrar som vart riktigt laskiga o langa!!!
istallet for gymmet akte jag till starbux, dumma mig! Men ikvall har jag varit pa gymmet o hade en jatteskoj o bra boxningsklass! Vi hade olika stationer, som vi gick runt innan vi borja boxas o det var svinjobbigt, jag vet inte ens om jag kan ta mig ur sangen imorn!
Jag ar iaf etta fortfarande, o varje gang den sista tiden nar det varit nya pa besok, potentiella nya kunder, ber Susann, agaren alltid mig att beratta vad jag gatt ner, o idag bad hon mig ta av hoodyn for jag ser ju great ut som hon sa! :P skoj!
far se pa mandag om jag ar vinnaren av hela tavlingen, hoppas verkligen det!
ne, nu ska jag kolla facebook en gang till, sen blir det sova!
ha det superbra alla!
puss o kram
xoxo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul att du är gymmets "reklampelare". Jag ska hålla tummarna så hårt jag kan, du fixar detta lätt, det har ju gått så bra hittills! puss o kram

2010-03-24 @ 14:55:29
Postat av: Anna-Lena

Hej Sara. Du får inte försvinna helt, du är jätte fin. Känner knappt igen dig på bilderna.

Kram Anna-Lena

2010-03-26 @ 08:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0