verdict tonigth

Ja, ikvall ar det da kvallen man ska aka o vaga sig.
O sa ska man fa reda pa om man ar etta eller inte, eftersom jag nu varit det sa lange kanner jag mig nervos, plus att jag gatt o stallt in  mig pa att jag kommer vinna! Men nu borjar jag  bli osaker pa det hela... jag tror ju att jag kommer vara topp 3, nastan helt saker pa det. Men tank sa har nan annan gjort natt crazy o gatt ner en massa denna veckan!
jaja, jag tankte att jag meddelar i ett inlagg senare, om jag vinner eller ej.
jag kommer fan bli sa sur om jag inte ar etta ar jag radd, aven om jag kommer vara glad for det har ju blivit endel forandringar o jag har ju gatt ner i vikt! far se hur mkt sen ikvall...
jag satte upp 25 lbs som mal, o det ska jag fullfolja sen far jag se hur mkt mer jag vill ga ner, antagligen typ 15 lbs till! vi far se heltenkelt, sommarn kommer ju med stormsteg aven om det regnar som fan i dag o det ar gratt o trist.
okej, har lite av resultatet o lite av vad som bidragit till resultatet :P lol, jag har ju glomt lagga upp bild pa Mikaelas finfina tarta till mig!
xoxo
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0