ledig + fredag + sol

kan inte bli mycket battre far jag sag.
jag skulle ju kunna bli battre pa uppdatera bloggen, men det tror jag inte att jag kommer bli tyvarr, inte nar det ars a hara finfint vader ute, det blir inte att man tanker, just det solen stralar - lets uppdatera bloggen! :P
fast jag ska forsoka bli lite battre iaf!
jag ar alltsa ledig idag, fast att det ar fredag och jag vanligtvis jobbar varje jakla vardag. men mina hosts har ju lite ont om pengar, gissar jag pa -sa dom ser hellre till att ge mig ledigt an o betala ut overtiden jag jobbat! far hoppas att jag far litta pengar sen iaf, ska aka till CT imorn o ska fraga om dom innan jag aker, eller jag ska fraga om dom idag nangang sa jag faktiskt kan fa dom innan jag aker...
denna veckan har vart ganska sa seg o jag har varit lite nere. for jag har inte kunnat aka till gymmet en endaste liten piss gang! forra veckan var jag pa 5 klasser o det kandes superbra!
denna veckan har dom lagat bilen, sa jag hade inget o kora med i mandags o tisdags, dom andra tva dagarna ha jag jobbat till efter 9, i gar till 10.30 sa inget gym sa langt ogat kunne se. men imorn da ar det jag som ger jarnet pa DDs boxningsklass!
Sen blir det att aka hem o gora sig lite fin for att sedan aka till CT, for vad jag hoppas en harlig helg!
Annars Bettan?
Hm... ja, jag vet inte.
Jag har btw ett nytt mal, i min viktnedgang, antagligen de sista - sen tror jag att jag kommer var nojd. Vi far la se. Jag tankte ta o ga ner 15 lbs till 4th of July, sen far jag ta en bild o jamfora fran forra arets fest, jag blev namligen taggad pa facebook fran forra arets fest, o dar ser jag banne mig ut lite sisadar som en strandad val eller natt!

Nae.
Men jag lagger upp tva bilder med Johannorna fran utflyttningsfesten i CT, som var jatteskoj!
puss o trevlig helg allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0