redan changes

ja, denna helgen kommer bli himlans bra.
dock inte lika super som jag trodde igar.
nu kan jag inte aka o trana, sa har sitter jag i traningsklader utan nan nytta.
jag ska fa skjuts till bussen istallet for o kora sjalv - for dom vill inte lamna bilen over natten, vilket dom gjort en massa ganger innan.
dom kan inte aka o hamta bilen senare, for vardpappan har tappat bort ena nyckeln.
sa istallet for o aka till NYC runt 1, 1.30 kommer jag fa aka runt 11, eller dom ar inte helt sakra pa tiden...
sa bast jag borjar packa.
fan med.
men ha en trevlig helg! det ska jag, dock med lite andringar. trots att jag igar nar jag fraga visst kunde ta bilen. men nej, min vardmamma tankte inte. forlat. lol. sa javla ovanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0