boxat

har jag gjort ikvall, o nu ar jag inte alls pa samma daliga humor som igar nar jag skrev!
boxning gor underverk helt enkelt.
tankte bara lagga upp nagra bilder.
tack for era kommentarer! :) It helps a lot! O jag ser verkligen framemot julmys med mina vanner! O min underbara familj! :) dock, sa blir det ledsamt o trakigt att lamna vannerna har! som faktiskt ar riktigt  bra vanner! Finns ju nagra parlor ocksa bland kalhuvena! hihi :P
sa bilder var det ja!
voila
lite bilder fran halloween, men nu ar halloween over o julen har kommit till jersey!
look for ur self
bade pa mallet o har hemma....
o denna ol drack jag i fredags pa damons, en black and white... guiness o bluemoon - jag var inte hungrig efterat!!m :P
god natt o sov gott
puss o krams

Kommentarer
Postat av: Mamma

Den granen kan du packa med dig hem!!! O ölen sen, ser ju hur god ut som helst!!! Den får vi prova ;)Längtar till du kommer hem, puss o kram!!!

2010-11-09 @ 16:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0