fuck it

sager jag faaaan!
nu ar jag pa daligt humor som fan. o jag kanner for o skriva sjukt dumma ord, for mitt ordforord racker inte till.
egentligen ar det inte sa farligt.
Ni som do care,  dont worry - ingen fara med mig, men ibland har man sina svackor i humoret helt enkelt.
jag blir bara sa trott pa vissa manniskor sa det star mig upp i fuckin halsen.
jag har haft en jattetrevlig helg med Elin!! :) very nice, en bra tjejhelg! Vi tranade igar morse, var pa bio i fredags o pa damons! vi sag jackass 3d, rolig o ralig som fan pa vissa stallen, kande for o krakas! ja, igar sa borjade vi med traning sen blev det target, mallet o lite kak. efter det blev det kvall hemma hos elin o jag sov hos henne i hennes gigantiska sang omg! o sen kolla vi pa film pa en av deras alla gigantiska tv apparater! japps. imorse borjade vi med att ut o ga! harligt solsken!! sen bar det av till edison, dar elin skulle fraga vad som var fel med kameran hennes som lagt av, o sa. sen blev vi lite vilse, men bestamde oss for mat o ett target besok i vilsenheten. sedan blev det walmart besok pa vagen hem o slutligen ett stop&shop besok o sen blev det den bla lagunen o Ben &jerrys froyo hemma hos elin. Herregud, Den Bla Lagunen, kollade vi pa, pa en av tjejtraffarna nar vi var young (12?)kommer jag ihag! O jag fattar jue varfor vi gilla den sa mkt! Jistanes vad nakenheter! :P
Tack Bettan for en utomordentlig helg! :)
om jag ska aterkomma till det jag startade bloggen med. its my blog o jag klagar jue hur mkt jag vill... like the song its my party and ill cry if i want to... kind of.
jag blir bara sa trott.
vissa personer ar sa sjukt javla egoistiska och fattar det inte alls sjalva.
och vissa persoer, eller i detta fall som gor mig sa sjukt irri ar det val egentligen inte sa manga personer mer like 2-3 ppl men anda...
alla bara tar forgivet en massa kanns det som, och det gor sakert jag med.
men. det finns granser for vad som ar att vara kompis o hur man behandlar/ar mot sina kompisar. tycker jag.
jag bara blir sa irriterad.
sen blir jag lite irriterad pa mig sjalv eftersom jag egentligen mest bara vill skriva massa obscena ord.
jag ar fuckin too nice tror jag.
fast egentligen kanske inte. men jag fattar inte mig pa vissa manniskor. hur svart ar det att fraga tillbaka jaha, hur ar det? hur har din dag varit? eller hur svart ar det att umgas om man bestamt att man ska umgas? o  istallet sa umgas man inte. o visar inget intresse alls. men nar personen ifraga inte hade nan annan, vem fan prata denne med da? konstant? jo just det med mig.
da passade det, men tydligen inte langre sa jag sager nu fuck it.
for, nangang far det vara bra.
o sen nar personen val borjar prata med en. online ofcourse. da berattar denne om hela sin dag, did i fuckin ask? hell no! o sen pa slutet innan denne nagon just skulle sag att nu var det laggdags, staller fragan hur var edison? lmao. like u care? detta hande ju just nu nar jag skulle borja blogga, therefore hela utlagget i inlagget lol.
o nu vet jag att iaf en person vet vem jag skriver om. men thats fine. vill bara inte skriva utan namn.
men ja, jag ar ganska egoistisk sjalv ocksa, for jag tanker att om jag emailar en kompis, sa vantar jag svar tillbaks. inte the next day kanske men efter nan manad, ja tack. o om jag pratar med en kompis om o hitta pa natt o den bara dissar nar man bestamt, da blir jag lite sur har jag markt. jag hade forstatt om det varit natt sarskilt som intraffat eller om denna person/kompis far natt "legitimt"hinder. men att bara valja att inte hora av sig eller hanga med nagra andra som jag fortillfallet inte ar helt in love with lol, is not nice!!  detta  later som avundsjuka jag skriver om lol jag ar jue avundsjuk pa att dom andra "nye kompisarna" far hanga med min kompis. eller natt. je ne sais pas.
o jag vet att jag jue inte vet vad som ror sig i folks liv. men jag kanne anda. att. somehow sa gor man tid for sina kompisar litegrann? eller?
nae. jag vet inte. jag tycker bara att det ar dalig stil som fan.
klockan ar ganska mkt har sa det ar nog darfor jag svamlar en massa har.
,
o i hope no one takes this the wrong way. o jag hoppas ingen blir ledsen eller kanner sig traffad, for detta ar inte riktat mot nagon. eller jo det ar det, men. ja. personerna jag ar sa irriterad pa bryr sig nog anda inte, sa dom laser nog inte detta o plus att some of them inte kan svenska. sa detta ar bara allmant klog soagande pa min klagande blogg today.
nasta inlagg lagger jag upp lite pics, pa bland annat halloween decorations. just det, blev ingen i touch inhandlad denna helg, jag ska bestalla den online sa jag far gratis ingravering - men saklart maste jag jue forst klura ut what to write!!
jag ska bestalla stovlar fran target aswell, ar det nan som vill bestalla med mig? mamma? :P
jag ska fraga elin, for hon vart lite inne pa o inhandla likadana, sa om vi bestaller tillsammans sa blire free shipping pa de dar stovlarna!
nu maste jag sova, ska jue faktiskt borja kl 7 imorn. sov for lange idag, ar inte trott alls.
o sa har jag traningsvark - i love it!!
Just det!! Det ar den 8 november idag! O da fyller min bastaste Tisse ar! Hoppas du far en stralande dag Tisse, om du laser detta!  Nu ar alla i hjarnganget halva 50 aringar!! :)
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Ullis

Oh My.. Vilket flummigt inlägg min vän, haha. Jag tror jag fatta budskapet iaf ;)

Längtar tills vi ses, och lägg inte mer energi på dessa typer, de är inte värda det. Du förtjänar bättre min vän! Puss

2010-11-08 @ 11:28:16
Postat av: Anonym

som Ullis sa, dom är inte värda de!

och som ja sa innan, så gör man inte såhär .. och man tar sig tid för sina vänner! -alltid! -annars så har dom inte previlegiet att räknas som dina vänner!



stick with me and we´re gonna buy shoes at target! :P hahah

<3

2010-11-08 @ 18:28:43
URL: http://wickstrandelin.blogg.se/
Postat av: agge

OMG..Det låter som helt avskyvärda typer! screw them! är man vänner så försöker man göra tid för sina vänner. Såna människor som som bara stjäl energi är inget att ha med att göra :) Tänk istället på det stundande julmyset med dina vänner:)

hihi, blå lagunen, den kan man utantill! vi kollade nog på den mer än på den tjejträffen. Men den var/är faktiskt bra! puss

2010-11-08 @ 18:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0