happy thanksgiving everyone!

ja.
happy thanksgiving, det ar nu man ska vara thankful och fundera over vad man ar thankful over.
vilket ar jattebra, tycker jag.
jag ar tacksam for hur manga saker som helst.
min familj.
mina underbara vanner.
att jag ar frisk.
jag kan prata, se, hora och ga, springa, sta, sitta.
jag kan aven skratta och forsoka mitt basta till att dansa.
jag ar sa glad att jag kom till usa, och att jag nu har en amerikansk familj ocksa.
aven om det varit lite ups and downs, och att jag ibland har asikter som inte kanske stammer overens med
vad deras sa ar jag valdigt glad att stannat har.
jag ar tacksam over att jag snart ska aka hem och fa traffa alla igen.
igar var jag inne i stan med familjen, forsta gangen jag var pa manhattan med dom. o det var rominas forsta besok dar. saklart blev det manga pics.
vi akte in och overraskade killarna med att kolla pa ballongerna som ar med i Macys thanksgiving parade idag.
tankte lagga upp nagra bilder fran gardagen. blir dock inga pa kidsen men det visste ni jue redan.
hoppas alla har en bra dag!
love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0