silverbay for tredje gangen...

ja, till helgen bar det av eller rattare sagt, imorn forrmidda beger jag mig till Silverbay, vi ar 4 girls harifran min lcc grupp som ska aka upp dit o fa 3 credits for denna helg!
jag kommer vara helt utan uppkoppling eller kontakt med omvarlden, for jag lamnar datorn hemma. O mobilerna har ingen connection dar uppe in the mountains of Albany NY! :P
denna veckan, det ar torsdag idag har jag hunnit arbeta 46 hrs... sa ar ledig imorn eftersom silverbay ar denna helg o tar en stund att ta sig dit!
nar jag inte arbetat sa har jag fixat 2 uppsatser som jag skickade in imorse, sa jag far mina credits i helgen o kan skicka till argenturen.
jag hann med traning igarkvall!!! o det kandes jattebra! jag hade energi och orkade mkt mer an jag orkat pa ett tag, sa jag kanner att jag ar pavag att komma in i traningen igen, o kanna hur skoj det ar!! har inte haft mojlighet att trana sarskilt mkt de senaste manaderna kanns det som, o sommarn o hosten har varit full med onyttigheter. Men forra veckan hann jag med 5 pass o var ute o dansa i high heels hela lordagkvallen! plus att jag var ute o gick varje dag. o det har jag varit denna veckan med, ansalange! :)
jag tankte keep up the good work o hoppas att jag ska hinna med mina klasser nu hela tiden tills jag ska aka hem.
jag har fatt ett erbjudande har om jobb. som skulle borja i januari, som nanny. jag ska lamna slutgiltligt besked imorn.
kanns ganska jobbigt.
jag har funderat o grubblat over detta enda sen forra onsdagen da jag traffade den potentiella  bossen. han ar hur trevlig som helst o har en massa pengar o en dotter som han vill att jag ska ta hand om. forsokt vaga for o nackdelar mot varann, forsokt prata om det... grubblat lite till.
o nu ska jag forsoka sova pa saken o bestamma mig for natt som jag inte kommer angra resten av livet.
i helgen var jag uppe i CT o jag hade en helt wonderful helg! dock blev den lite dyrare an planerat :P med sko o klanning inkop. var jatteskoj att ut o dansa. jag alskar spanish clubs!!
ska stanga ner datorn har snart sa jag kan somna lite tidigare idag an de andra darna i veckan. ska stada o packa imorn bitti. hade tankt gora det ikvall, men ar for trott o jag ar jue off imorn sa... o vi aker inte forran strax innan 11.
innan jag stanger ner, lagger jag upp pics pa mig o snygga sanne fran helgen! :)
harligt med posing pics, dont ya think? :P
puss o kram over and out

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Åh, va ni är fin. Kram anna-Lena

2010-11-20 @ 18:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0