sooon thanksgivning sen ar det inte lang tid kvar...

ja, imorn sa ska vi in till NYC, jag o familjen, vi ska in till Manhattan o kolla runder litta.... for pa torsdag ar det parad, thanksgiving parade o da vill familjen kolla pa var det komemer vara parad o lite sa.
kommer bli skoj. sen ar det thanksgiving pa torsdag. da ska vi till Nonna pa middag.
pa fredag ar jag ledig o inte saker pa what to do. det ar black friday o arets storsta rea typ. matt sa att han ville aka till philly, sa det later som en bra ide tycker jag, men far se...
denna helgen var jatteskoj faktiskt.
roadtrip upp till silverbay o sen en rolig helg o roadtrip hem.
tjejen som korde Susanna, ar en stortskon tjej! vi delade rum.  hon ar finska o jag kommer nog aka o halsa pa henne i soumi i sommar! :)
de andra tjejerna ar ocksa harliga, dom hade jag jue redan traffat innan saklart...
crazy ppl everyone of us lol
eller inte, men vi sysselsatte oss med bra musik o att fa truckdrivers att tuta. fotografera. and  just prata. harlig roadtrip.
igarkvall hann jag med o boxas o det var skoj! dock gor mina ben ont, kan vara efter manga timmar i bilen, man borjar jue bli till aren nu...
jag har bestamt att inte ta jobbet i januari harborta, utan nu letar jag efter jobb i sverige.
sa om ni har natt forslag eller ser natt jag skulle passa bra som kan ni jue allitd sag till!
jag kommer som sagt snart hem, o jag ar lite stressad over det hela. packining o jag kanner mig inte fardig med allt som jag vill gora. jag har helt enkelt skjutit upp for mkt saker under min tid har. sa ovanligt :P men det betyder bara att jag maste aka hit igen! :) me like!
jag jobbar egentligen nu, matt gor homework o jag gor min homework sa jag :P
fick ett text fran elin o hon undra om dom kunde komma o halsa pa o det gar jue jattebra! hoppas dom kommer :)
pa vagen hem fran silverbay korde vi forbi jag vet inte ens hur manga doda radjur pa bilar, en massa jagare overallt!
over and out.
hors o ni i sverige, vi ses snart!
just det, pa juldagen vill jag ut o partaja for det var saaa langesen! nan som kanner sig sugen pa det?
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart vi kom Bettan! blev dock bara en snabbvisit, men ändå ;)



tack igen för helgen Bettan :D

2010-11-29 @ 03:48:08
URL: http://wickstrandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0