Grattis Bettan!! 1 oktober!

I sverige just nu ar det 1 oktober, o det ar Bettans fodelsedag! Grattis Micca! Du skulle varit har sa vi kunde firat dig - fast vi jue redan har firat bade dig o Bettan :P pa lordag kvall bar det av till tropicana, det ar en klubb som ligger i Bronx o dit ska Sanne, jag o Johanna - ja o kanske nagra till, vi far la se! :) Jag ser sa framemot denna helgen, det ska bli sa skont att vara borta hela helgen! Haha. Eftersom jag nu spenderat en hel del helger hemma, sa ska det verkligen bli skont att kunna relaxa hela helgen. Vi ska till gymmet, o dansa sa det blir ju inte bara relax relax for kroppen, men for the mind! Nasta helg ska jag till Atlantic City, o kolla pa nar en kompis, Jimmy, from the gym ska fightas! Ska bli skoj, sen blire efterfest o vi ska forsoka hitta billigt hotell att bo pa over natten! Det blir jag, Tiffany o hennes kompis Natalie som aker dit o sakert andra fran gymmet! Nu ska jag nog forsoka ta o packa litta, infor helgen - kommer bli tajt eftersom jag ska ta med mig traningsklader ocksa. Ska borja 7.30 imorn sa far ta o se till o lagga mig i tid, sa jag inte ar for sleten imorn kvall! puss o kram alla! have a nice wknd!

Kommentarer
Postat av: saga

thihih, mjo fisken är ganska så ful, men det sägs att den ska vara god att äta, så får hoppas att den är godare än den ser ut att vara. :)

Jag fuskade ju lite och höll i en tång med ena handen, men det var bara för att den var så slemmig och hal att man inte fick grepp om den annars :)

tack så mycket för gratiset, och detär asolut inget att be om ursäkt för. firade det inte :)

Nick är min nya pojkvän. Jag bor fortfarande hemma hos mamma och pappa. Får göra det fram tills jag hittat något jobb. Hörde att du skulle komma hem till julen, kommer du stanna här i några veckor då eller? alltin är superbra hä, hu är det i amerikatt? :D

Puss Kram!



2010-10-07 @ 23:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0