svenskt godis och sushi - mums!!

ja, det har jag minsann o da atit idag!!
O Anna Lena, saklart jag inte glomt er dar hemma!! Mest bara inte haft tid och/eller ork att skriva!  Langtar tills jag far traffa alla igen! :) Snart blire, med tanke pa hur snabbt tiden gar!
(attans, nu gnugga jag mig i ogat, o glomde bort att jag hade mascara on fortfarande!)
idag, sa ringde det pa dorren har o gissa vad jag fann utanfor dorrn? rubriken kinda tells it... just det ett pkt fran Svea!
Det var godis till kidsen, eller till mig med - mamma har fragat en massa ggr vad jag vill ha med i ladan, men jag har inte vart sugen pa natt - men oj sa gott!! haha
O, sa fick jag aven en liten berlock till mitt pandora armband! :) Himla nice! O det gor inget att killarna inte ar super fortjusta i godis dom aldrig sett innnan - for da blire mer till maj! :P
Sa har sag innehallet i ladan ut!
godis o dollarsign! very nice. hoppas att berlocken bringar litta cash med sig! o godiset kommer forhoppningvis vara ett tag.
annars idag har jag mest lyssnat pa julmusic och gjort en xmastime lista i spotify, kanske ar lite tidigt? sen hjalpte jag till med pumkincarving lite innan jag akte ut o kaka litta sushi! o SEAWEED sallad, sa gott!!
japps. o pa fredag ar jag ledig, dock har jag au pair mote kvallen. o sa ska jag jobba pa lordagkvall.. o sa har jag redan jobbat sisadar 37-38 hrs denna vecka, sa har jag ca 10 till imorn...
sa fredags ledigt kommer vara jatteskont!
nu ska jag kolla facebook litta o sen sova.
nattinatti o drom sott. eller, god morgon ha en wonderful day
xoxo
sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0