whoops, so long ago again?! :P

sorry. det blir latt sa nar tiden springer ivag, ca 3 veckor sen jag skrev visst! ja. vad har hant sen sist, tror bestamt att jag efter jag skrev sist akte upp till CT o vi gick ut pa Tropicana i the bronx... hmm, eller nar var det? haha mitt minne ar inte det basta, borde kanske lasa vad jag skrivit forra gangen. Helgen darefter blev det AC for hela slanten, tyvarr vann inte Jimmy, han blev knockad 18 sekunder in i 2 ronden. men det blev party iaf! vi akte fran resort bort till ceasars palace dar det blev party hela natten, efter att klubben stangde blev det efterfest med ett gang som hade bachelorparty, blev inte mkt sovande den natten utan partyparty! skoj, men ack sa trott jag var efter det, sa det blev film, kinesmat o glass resten av helgen! :P ja, minnet fungerar inte sa bra, men tror att det blev en helg med matt efter det, for Elin akte pa lang semester! sa jag tror jag o matt akte till TGIFS fredagkvallen o sen var det bonfire med overnattning pa lordagen o sen pa sondagen hade lillkillen har kalas! just det sa var det! Nu kanske folk undrar varfor jag bara skriver om helgerna, men det ar for jag knappt kommer ihag vad som hande under helgerna sa vet inte hur jag ska komma ihag veckorna :P Denna helgen var det damons i fredags med Sara, jag avnjot en kall ol! Mums. Nu i lordags sa borjade jag rensa i min gaderob, har en massa att kasta/ge bort o sa la jag ner alla mina sommarklader i en av mina resvaskor... kanns som jag maste borja packa en del snart. pa kvallen bar det av till sayreville pa halloweenfest, efter att vi inhandlat alkohol o lite kak i kladda kostym :P kan sag att det var manga som kolla en extra gang :P jatteskoj fest, dock ar jelloshots lite farliga, sa jag hade varldens skallabank i sondags! i dag ar jag saa trott, jag har jobbat 6.50 am till ca 8pm, alltsa ganska lang dag. o jag missa gymmet. jag forsoker komma igang med gymmet igen, jag har slackat av fran det nu alldeles for lange, mestadels for att jag jobbar langre nu a tidigare, men det tar emot att aka dit. innan akte jag dit for jag alskade det o det batsa jag visste o jag sag resultat. nu ar jag pa en nere period nar det ghaller traningne, for det kanns som om jag aldrig kan o nar jag val kommer dit kanner jag jue jattestor skillnad pa forr o nu o sa kanns det som om folk tittar extra pa en, men det ar nog bara inbillning. nu avslutar jag detta inlagg med en bild pa hur jag sag ut i lordags, det ar dock samma outfit som forra aret! menmen fast nu har dom jue andrat om har sa jag vet inte ens hur man gor wtf. aja puss o kram sa kanske jag figure it out.
yay i did it
sa nu avslutar jag med the pic

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Hej Sara. Började nästan tro att du hade glömt oss här hemma. Lika söt som vanligt. Kram

2010-10-27 @ 09:14:16
Postat av: agge

hot outfit ;)

2010-11-08 @ 18:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0