lordag hela dan, jahapp

ja, da vart det lordag.
igarkvall blev det att vi drog till en bar i keyport, det var nice. blev lite ol o sa. trevligt vart det.
jag blev sentimental i bilen pavag hem nar jag insag att det vart Mikaelas sista fredag. fy va jag snyfta o snora i baksatet :P
tur att matt ar bra pa o kramas, sa han trosta mig litta innan jag gick in o idag ar jag pa battre tankar!
fast nu ar jag stuck in das house. foraldrarna har massa olika arenden att gora idag innan dom ska ut o ata ikvall, o jag ska jobba.
sa jag kunde inte ta nan bil. kanske efterat nar pappan var klar med sina arenden.
man blir sa irriterad o kanner att man saknar att ha en egen bil.
nu har jag bett att matt ska komma o hamta mig, hur dumt kanns inte det? jo valdans! men jag gor hellre sa an o stannar har inne hela dan.
kanske ar dumt men sann ar jag.
star inte ut att sitta inne hela dan o veta att jag ska jobba ikvall...
men nu fick jag ett text att dom ar pavag!
sa jag ska shut down the computer now.
over and out.
have a nice weekend!
puss o kram
ja, imorn blire en svang in till stan btw

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Sara! Tänk att du snart kommer hem! Känns helt konstigt att du redan har hunnit vara borta så länge.. Vilka jättefina bilder på dig, du är supersöt! Så sjukt när man läser din blogg, känns lite som att man kommer tillbaka till USA igen, au pair-livet är ändå speciellt på nåt sätt, man minns de där långa Starbuckskvällarna och att gå ut och äta jämt och att bara hänga med vännerna så fort man var ledig :) Kram på dig

2010-09-12 @ 16:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0