redan september

oj da, man sager att tiden gar fort nar man har roligt,sa jag maste ha jatteskoj!
for fan sa tiden bara springer ivag!!
jag hinner inte med, kanns det som.
snart ar det december och jag kommer hem igen :)
o arton manader har gatt da, o anda kanns det som jag inte varit har alls lange.
Bettan aker hem pa mandag, da har hon gjort sina tva ar.
jag kommer grata floder.
im sure of it.
jag har redan borjat. i smyg :P
kolla pa If you really knew me pa mtv igarkvall, ack sa sad det vart. sa da snyfta jag nog lite extra.
aven om det var sjukt sad o vad hemska upplevelser en del kids har.
nu har jag o min baby lamnat mellersta killen. for skolan pa eftermiddan.
romi ska fa bada lite sen blire till o dammsuga o stada.
ack sa skoj.
Bettan might come over.
o, btw. jag inforskaffa en liten piercing haromdan.
tar en bild fran Elins sida.
man ser inte sa tydligt, men det ar ett blatt hjarta.
det man lagger mest marke till ar nog att jag need nya glasogon.
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Towa

Jag kommer lipa av GLÄDJE när du kommer hem! Och med alla säkerhet mamma och pappa också. Haha. Dem kan nästan inte prata om dig utan att börja darra på underläppen. Helt sjukt att du varit iväg så länge!

2010-09-09 @ 23:36:30
URL: http://towalie.blogg.se/
Postat av: towa

Oh, btw, snygg piercing! Jag har också funderat på en sådan, men alla säger att det gör himla ont, så jag vågar nog inte :( Gjorde det jätteont?

2010-09-09 @ 23:37:20
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0