effektare on tarkett :P

Yes, thats me.
För nu har jag börjat på Tarkett, fast genom Effekt personal.
Mitt första jobb på bemanningsföretag. Inte min första gång på Tarkett. Där har jag jue jobbat i några år tidigare.
Himla skoj att äntligen ha ett jobb och snart, förhoppningsvis går tiden snabbt, ha lite mera cash!
Jag vill bli en jäkel på bas, gitarr o ståbas! Jag vill även bli en hejare på att fotografera med systemkamera, jag skulle vilja äga en bas, en kontrabas, en gitarr o såklart en systemkamera.
Det är såå mycket man skulle vilja ha jue. O biljetter till Usa o en massa pengar att shoppa för hade inte heller varit fel. O ett par skridskor.
Idag var jag o Towa ute o promenixade o när jag kom hem igen, hade jag varit ute o promenixat i ca 1 h o 40 mins!
O vi ska keep on walkin på torsdagar, söndagar o måndagar, fast söndagarna är lite sådär osäkra, elelr inte osäkra men, vi kan om vi vill ställa in för slappesöndag :P men helst ska vi promenixa då med, för då är det jue skönare att slappa sen efteråt! :P
Jaha. Så ja, nu jobbar jag 3 skift, förrmidda nu o natt nästa vecka!
O imorn ska jag åka tåg till Helsingborg o besöka Tissolf! Ska bli så skoj att se hur hon bor och också ha det mysigt ihopa! :) Blir weekend overthere.
Förra fredagen var jag också i Helsingborg, då var det Psychobilly Invasion på The Tivoli.
3 himla bra band hade en bra show!
Silver shine, Kofffin Kats, o the long tall texans spelade.
Det var Towa, Patrick, Saga, Kim o jag som åkte dit :) Hade en toppenkväll o kändes som helgen var extra lång eftersom det var på fredagen :)
Här kommer en pic av hur jag såg ut i fredags, efter att vi varit i Helsingborg :)
Vi hörs o ses!
ha en wonderful weekend everyone!
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gott o jobba lite sa man drar in lite cash! ;) Snart sa har du sakert rad med bade bas, gitarr, systemkamera och biljett till USA!! ;)

2011-02-21 @ 02:45:00
URL: http://loppansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0