hittat åäö yay, this makes everything so much easier!

Ja, som sagt jag har då hittat mina svenska bokstäver... känns lite ovant, o har lite problems med o hitta alla tecken o så, men det är en vanesak o snart kommer jag vara fit for fight!
Fick hjälp över msn av en helgonkompis där! nice.
Ja, just det. Har varit hemma ett tag o såklart har det hänt en del sen jag kom hem. Det har ju varit både jul, nyår och trettonafton. Några högtider. Som varit skoj.
Det blev två julaftnar kan man säg. En med bara jag, mamma, pappa o Matte o sen juldagen då Albin också var med. Vi delade julklappar när Abbe var här, o jag fick alldeles för många! Fast det var klart himla skoj iaf :P O jag blev jätteglad för dom alla. Roligast med julklapparna är dock att se Albin öppna alla sina paket :)
Med en massa god mat hela julen såklart.
På juldags kvällen åkte jag till Broby för lite fest där. Det var skojigt!
Nyår firades hemma Agge o Andreas i Hästveda, o var jätteskoj o mysigt! Trerätters, härligt sällskap såklart o lite lekar o dans!! Väldigt trevligt! O snart är det dags för fest där igen... I början av februari!
Denna vecka har jag sett två filmer på bio,fast jag ska spara mina pengar i know. Plus att jag även denna vecka börjat med GI på allvar. Känns jättebra.
Första filmen jag såg på bio, var Tron Legacy 3D, den var bra!! O sen igårkväll var jag iväg o såg Änglagård 3 som även den var bra!
I lördags för o förbereda oss för gårdagens bia, var jag hemma hos Towa o kollade bägge de tidigare Änglagårdsfilmerna! Vilken höjdarkväll det var med brieost o selleri o morots sticks, plus lite popcorn o även kärlekesmums, dock blev det inte kaka för mig, endast ett bett! yay!
O sen efter de två svenska filmerna, blev det Robin Hood också, riktigt bra! O Patrick kunde vistas i TVrummet :P
Han har lite dislike för Helena Bergstöm.
Igår var  jag o pappa o bowla lite, han tycker jag ska träna lite inför vår släktbowling i mars. Hmm, som om lite tränings ska hjäpa sådär mkt, mina kusiner är bland de allra bästa i Sverige i bowling, så jag kommer inte jämföra mig med dom :P hihi, utan bara spela för skojs skull!
Denna vecka har jag sökt fler jobb en tidigare o Towa har hjälpt mig med mitt CV o personliga brev, hon är en riktig hejare på dessa saker verkligen! :) Thank you!
I går ringde det en tjej som undra om jag kunde jobba några timmar den 2 feb, så det känns som det går mot ljusare tider! :)
Tänkte försöka uppdatera lite mera här, typ en gång iveckan iaf o så tänkte jag då uppdatera viktnedgång per vecka, mest för mig själv, för då blir jag sporrad (säger man så?) att kämpa o stay good så att säg!
Så första veckan var det 2,5 kg down.
Lol o sen om jag inte uppdaterar detta kan det vara så att det inte går down o då blir jag säkert sur o vill inte uppdatera det nått mer. men, det är ju min blogg så ill do what i want.
Idag har jag varit på sjukhuset i Hässleholm med min daddy som tog väck spik från handen. Satt o vänta några timmar o blev himlans trött. Men tänkte vakna till lite nu snart...
Imorn blir det lite party o utgång, ska bli skoj! men what to wear?
avslutar då med en picture of myself på nyårsafton!
puss o kram o på återseende!

Kommentarer
Postat av: Alex

Hej!



Läste din blogg och såg att du fick hjälp med bokstäverna åäö....

Du jag försökt att få det att funka på min maskin utan framgång...

Skulle behöva lite hjälp från din sida om hur du gick tillväga...

Ha en underbar dag..

Alex

2011-03-21 @ 12:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0