jobbat!

det har jag gjort igår, idag och kommer så göra imorn.
Även nästa vecka har jag litta jobb inbokat, hoppas på ännu mera helt enkelt!
Känns som det kanske kan bli endel vikariejobb framöver, o det tycker jag känns superskoj!!
Jag vägde mig lite snabbt i onsdags innan jag stressade iväg, o det var ungefär samma som tidigare, så hoppas på större förändring nästa onsdag!
Jag har tränat styrka hemma, två ggr denna veckan. O så har jag varit o promenixat litta med! Härligt när solen skiner! :)
Har så mycket energi just nu, känns det som, fast jag är trött samtidigt haha, för jag var uppe kl 6 imorse, o det har jag inte varit på länge :P
Super härligt att jobba!!! har då varit på förskolan här i byn, på två olika småbarnsavdelningar!
Vill ändå hitta något mera fast jobb, men absolut bättre än inget!
Nu är det Sveriges värsta bilförare! OMG vad man skrattar! hahahah
puss o kram

Kommentarer
Postat av: towa

Nämmen vad kul! Har du gett Tisse länken till där man köper biljetten? Om du inte har den så kan jag fixa fram den av Saga och pay it forward så att säga (loooool, var tvungen att imdb:a den filmen nu bara för att jag kom och tänka på den, och han "lilla killen" som spelar "lilla killen" (obvious is obvious) har blivit stor nu. Haha. Ruckade ju lite på min världsbild må jag säga... http://www.imdb.com/name/nm0005286/)



Men, ja, ring mig imorgon så kan vi diskutera detaljerna kring konserten/hemfärden/sovplatsen (vad har hänt med deras vatten?), lund, etc. Har möte typ mellan tio och tolv, men jag svarar i telefonen ändå :)

2011-02-07 @ 03:06:55
URL: http://towalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0