sunshine

är det ute idag.
wonderful.
blir nog att jag åker en sväng till krstd nu, snart. sen ska jag räkna lite mer matte.
jag fyllde år i fredags. blev inte riktigt som jag tänkt mig, men ändå var det en bra födelsedag :)
Fick ett jättefint armband av Towa!
O så fick jag money av päronen, vilket alltid uppskattas :) Dom ligger o väntar på att jag ska inhandla en bas!
Sen fick jag presentkort av Matte på H&M o det är aldrig fel, det heller! Superbra rent ut sagt!
Igår var det bowling i Åstorp. Träffade en massa släktingar på pappas sida, eller pappas kusin o moster o sedan pappas kusinbarn o då även deras barn. O så mina kusiner. Två kusiner som inte var med utav mina kusiner, Linda o Rickard.
Det var gott o trevligt.
På kvällen blev det film o godis hemma hos Matte. Psalm 21, märklig o läskig film, svenk dessutom.
Idag har det inte hänt så mycket i mitt liv.
Menmen.
Hoppas alla har det bra.
puss o kram

Kommentarer
Postat av: towa

Hur gick bowlingen då? :D

2011-03-06 @ 13:02:29
URL: http://towalie.blogg.se/
Postat av: towa

Gött ju!



Vår helg har varit bra. Same old, typ. Liiiiite för lite plugg från min sida. Ett begynnande ryggskott från Patricks sida. Annars bra :P



Måndag imorgon! Du jobbar förmiddag väl? Ringer du mig efter jobbet så vi kan dra ut en sväng? Jag är hemma/redo när som, så vi kan dra så fort du känner för det :)

2011-03-07 @ 00:04:27
URL: http://towalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej Bettan! :D



förlåt att ja är dålig på att läsa o kommentera här. de är inte förlåtligt.



snart är ja hemma i svea igen, och då kommer ja våldgästa dig och då ska du få berätta allt! :D



sen kom ja på här om dagen att ja inte har skickat "grejen" som var halvklar som du skulle få.

men du får den när ja kommer o gästar dig istället ;)

sen måste ja ju också skicka hem dina sista saker här ;) haha



saknar ju dig Bettan!! puss & kram

2011-03-29 @ 16:17:24
URL: http://wickstrandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0