workin

Japps.
Thats what Ive been doin. A lot lately, very nice indeed. bara tjålligt att man har en månads innestående lön! wtf. lol. men i guess att det känns bättre när man väl fått sluta, att man får en extra lön fast man inte jobbat...
det går rättså bra i lacken alltså, massor att lära, men går ändå bra o jag lär mig nått nytt varje dag änsålänge!
idag är det första Mars! yay! mars är lika med vår, för i sången från lågstadiet sjunger man "...mars, april har knopp i håret.." o varför när jag skrev så formulerade jag texten på typ stockholmska? löjligt :P
med knopp i håret, betyder jue vår.
under februari blev det en hel del party tycker jag. en helg på psychobilly invasion, o helgen efter blev det återigen helsingborg när jag hälsa på Tissolf i hennes fina lägenhet. O denna helgen blev det återigen party, dock i Kstad. Kim hade fest, som följdes av utgång till Bånken. Jag o min kära kusin Saga blev fotograferade av Vimmel fotografen o kan hittas på Kristianstadbladets hemsida uner vimmelbilder. Jag känner dock att jag inte ser riktigt klok ut på bilderna, menmen, sånt man får bjuda på. 3 toppen helger på rad iaf!
Nu till helgen är det jue min bday på fredag, o jag jobbar eftermidda, kanske inte världens roligaste, menmen.
på lördagen blir det släktbowling, det kommer bli skoj, att träffa en massa släktingar man inte träffat förr. äta o bowla, kan aldrig bli fel! dock har jag ingen större talang när det gäller bowling, men det får gå ändå :P
nu ska jag strax sova. töjar inte sätta in sladden till datorn. o det är pyttelite batteri kvar bara.
Imorn blir det walkinwalkin med Towa! Härligt, vi gick i går också. Till hanaskog and back!
Btw. förra veckan kollade jag på två lägenheter. Kankse blir en flytt snart, ska ringa o kolla lite fakta imorn!
take care peeps!
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0